Основні рекламні можливості клубу з просування бренду і продуктів спонсора

Переваги співпраці з клубом

Футбольний клуб «Карпати» – найвідоміший бренд Західної України.


Домашні матчі «Карпат» відвідує в середньому близько 20 тисяч вболівальників (статистика за сезони трьох останніх років), топ-матчі (поєдинки Ліги Європи, «Карпати» – «Динамо», «Карпати» – «Шахтар», «Карпати» – «Дніпро», «Карпати» – «Металіст») – 28 тисяч вболівальників. При вдалому виборі пропозиції Ваша компанія отримує прямий контакт зі своєю цільовою аудиторією.

Більшість матчів за участю ФК «Карпати» транслюють загальнонаціональні телеканали України («Перший національний», «Інтер+», ТРК «Україна», «2+2», «ICTV», ТРК «Футбол»). Це дає можливість Вашій компанії охопити глядацьку аудиторію всієї країни.

ФК «Карпати» володіє потужними медійними можливостями, тому надає своїм партнерам комплексні рекламні послуги. Це позбавляє Вас необхідності пошуку інших рекламних носіїв, завдяки чому Ви заощаджуєте свій час і кошти підприємства.

Партнери клубу отримують якісні рекламні послуги, які враховують усі побажання компанії-рекламодавця.

ФК «Карпати» зарекомендував себе як надійний та відповідальний партнер.

Футбол – найпопулярніший вид спорту в Україні. Останніми роками спостерігається зростання інтересу населення до спорту, головним чином до футболу. Тож партнерство з футбольним клубом – перспективне та престижне.


Ігрова форма футболістів

Ігрова форма футболістів – одна з найефективніших рекламних площ для розміщення логотипу спонсора

ФК «Карпати» пропонує розмістити логотип на:

  • футболках гравців (на спині під номером, спереду на грудях, на рукавах)
  • шортах гравців

Футболісти протягом матчу постійно з`являються в об’єктивах телекамер та фотокамер крупним планом, тож логотип спонсора фігурує під час трансляції на екранах глядачів, а після завершення матчу – у сюжетах новин та на фото у пресі.

Кількість контактів/сезон – 12-15 млн.

Цільова аудиторія:

  • стать – 75% чоловіків
  • вік – 18 - 70 років
  • рівень достатку – середній, вище середнього, високий

Лави запасних

Лави запасних – економний та ефективний спосіб донесення рекламної інформації до клієнта.

Дві лави запасних розташовані безпосередньо біля футбольного поля, тож рекламні наліпки із внутрішньої сторони потрапляють в об’єктиви телекамер та фотокамер. Рекламні наліпки ззовні протягом усього матчу перебувають у полі зору глядачів з VIP-секторів та VIP-ложі.

Кількість контактів/сезон – 70 тис.

Цільова аудиторія:

  • стать – 60% чоловіків
  • вік – 25 - 45 років
  • рівень достатку – високий

Рекламні щити та банери

Рекламні щити та банери потрапляють у поле зору 100 % відвідувачів домашніх матчів та 70 % телеглядачів

Згідно досліджень 70% вболівальників користуються інформацією зі щитів та банерів навколо футбольного поля.

Спонсори отримують можливість розмістити рекламу на запропонованих площинах:

  • перша лінія вздовж поля: 20 двосторонніх щитів розміром 6 х 0,9 м або 10 двосторонніх щитів розміром 12 х 0,9 м
  • перша лінія за воротами: 24 двосторонні щити розміром 6 х 0,9 м або 12 двосторонніх щитів розміром 12 х 0,9 м
  • основна банерна лінія: 24 односторонніх банерів розміром 1,5 х 4,8 м на дуга

Щити та банери розташовано в полі зору об’єктивів телекамер та фотокамер

 

Кількість контактів/сезон – 6 млн.

Цільова аудиторія:

  • стать – 75% чоловіків
  • вік – 18 - 50 років
  • рівень достатку – середній

Післяматчеві пресконференції

Кожну післяматчеву прес-конференцію відвідують журналісти друкованих, інтернет-видань та телебачення

Після закінчення кожного матчу обов’язково проводиться прес-конференція за участю тренерів команд, що є додатковим інформаційним приводом для засобів масової інформації. Відеоматеріали з прес-конференцій використовуються у спортивних новинах регіональних та національних телеканалів. Фотографії та коментарі тренерів тиражують друковані та інтернет-видання.

Додатково пропонується розміщення рекламних матеріалів або продукції компанії під час проведення прес-конференцій.

Кількість контактів/сезон – 7 млн.

Цільова аудиторія:

  • стать – 85% чоловіків
  • вік – 18 - 65 років
  • рівень достатку – середній, вище середнього

Поліграфічна продукція

Щосезону ФК «Карпати» друкує 2 млн примірників поліграфічної продукції, яка часто стає предметом колекціонування вболівальників

ФК «Карпати» пропонує розміщення інформації та логотипу спонсора на поліграфічній продукції:

  • Флаєри (щосезону друкується 1,000,000 примірників)
  • Квитки (450,000)
  • Абонементи (10,000)
  • Програмки (120,000)
  • Афіші (35,000)
  • Буклети (10,000)
  • Автомобільні перепустки (10,000)

Кількість контактів/сезон – від 55 тис. до 4,5 млн. (залежно від типу поліграфічної продукції).

Цільова аудиторія:

  • стать – 90% чоловіків
  • вік – 16 - 80 років
  • рівень достатку – середній, вище середнього

Рекламні та промокампанії

Футболісти ФК «Карпати» беруть участь у фотосесіях, зйомках рекламних відеороликів, промо-акціях

ФК «Карпати» пропонує партнерам та спонсорам використання іміджу футболістів клубу з рекламною та маркетинговою метою, використання логотипу, назви у власних рекламних акціях і на рекламоносіях, можливість вручення призів від спонсора найкращим гравцям матчу після кожної домашньої гри клубу.

Кількість контактів/сезон залежить від масштабів промокампанії

Цільова аудиторія:

  • стать – 50% чоловіків
  • вік – 20 - 40 років
  • рівень достатку – середній

Реклама спонсора на офіційному сайті клубу

Щоденно сайт ФК «Карпати» відвідує 27.000 унікальних відвідувачів

Розміщення рекламних банерів на сайті команди – один з найдієвіших та наймобільніших способів донесення інформації до споживача. Сайт клубу відвідують не лише вболівальники ФК «Карпати», але й фани інших вітчизняних команд, українці, що мешкають за кордоном.

Сайт команди fckarpaty.lviv.ua – найвідвідуваніший спортивний сайт Західної України, входить до трійки найкращих футбольних сайтів України.

Кількість контактів/сезон – 2,5 млн.

Цільова аудиторія:

  • стать – 65% чоловіків
  • вік – 16 - 40 років
  • рівень достатку – середній, вище середнього

Реклама спонсора в офіційній газеті клубу

ФК «Карпати» –один із небагатьох футбольних клубів України, що володіє друкованими ЗМІ

Газета «Карпати» – клубний тижневик, що розповідає читачам про клубні новини, інформує про новини українського та світового футболу. 12 сторінок, тираж – 40,000 примірників.

Клубна газета розповсюджуються в усіх областях Західної України.

Читацька аудиторія друкованих продуктів футбольного клубу – представники усіх вікових категорій.

Кількість контактів/сезон – 950 тис.

Реклама спонсора в програмах телестудії клубу

Глядачі телепередачі «ПроКарпати» – мешканці 7 областей західного регіону України Кількість контактів/сезон – 1,8 млн.

«ПроКАРПАТИ» – це інформаційно-аналітичний футбольний тижневик (хронометраж передачі 30 хвилин).
«ПроКАРПАТИ» виходить в ефір щопонеділка на телеканалі «ZIK».

Перелік рекламних послуг, що надаються у програмі «ПроКАРПАТИ»:

  • рекламний ролик
  • рекламна заставка
  • рекламний сюжет
  • логотип в куті екрану
  • спонсорство рубрики, конкурсу

 

Ліга Парі-Матч 23-ій тур. 02.04.2017, 14:00
Карпати
(Львів)
До матчу залишилось
on-line протокол
Сталь
(Кам’янське)
Швидка навігація: подивитись
Турнірна таблиця
Топ 5 голеадорів “Карпат”

1

11. Амбросій Чачуа
амплуа Півзахисник
д/н 02.04.1994
4 голи
в 20 матчах
всього за команду
7 голів
в 70 матчах

Олімпік (Донецьк) - Карпати (Львів)

Результати матчів
Дніпро

-

-

Зірка
Чорноморець

-

-

–/–
Ворскла

-

-

Волинь
–/–

-

-

Динамо
Карпати

-

-

Сталь
Зоря

-

-

Шахтар
Опитування
Кращий гравець «Карпат» у матчі проти «Олімпіка»?
  • Боровик
    dracon_pollVote(669,5712,false,500,'full')
  • Зубейко
    dracon_pollVote(669,5713,false,500,'full')
  • Нестеров
    dracon_pollVote(669,5714,false,500,'full')
  • Дитятьєв
    dracon_pollVote(669,5715,false,500,'full')
  • Мірошніченко
    dracon_pollVote(669,5716,false,500,'full')
  • Філімонов
    dracon_pollVote(669,5717,false,500,'full')
  • Кльоц
    dracon_pollVote(669,5718,false,500,'full')
  • Чачуа
    dracon_pollVote(669,5719,false,500,'full')
  • Грисьо
    dracon_pollVote(669,5720,false,500,'full')
  • Гуцуляк
    dracon_pollVote(669,5721,false,500,'full')
  • Хомченко
    dracon_pollVote(669,5722,false,500,'full')
  • Ксьонз
    dracon_pollVote(669,5723,false,500,'full')
  • Гладкий
    dracon_pollVote(669,5724,false,500,'full')
Архів опитувань Всього: 339 голосів